Klantenservice

 Gratis verzending
Al uw webshop bestellingen worden gratis verzonden binnen Nederland en België. Doorgaans versturen wij de pakketten met PostNL. U ontvangt een track-en-trace-nummer van PostNL, zodat u de status van uw bestelling kunt volgen.
Als u niet thuis bent, probeert Post NL uw bestelling bij een buurtgenoot achter te laten. Als u dat niet prettig vindt, kunt u dat bij ons aangeven bij uw bestelling. Wij melden dit bij PostNL. Dit kan wel vertraging van de levering opleveren omdat de bezorger dan op een later moment terug moet komen.
Bij grotere afmetingen en/of hogere gewichtsklasses hebben wij een speciale vervoerder. Deze zal dan met u een afspraak maken om uw bestelling af te leveren. U kunt uw bestelling ook afhalen in onze winkel. Wij bellen u dan om te informeren over eventuele levertijden en zorgen dat alles klaar staat op het moment dat u komt. 

 

 5 dagen per week bereikbaar
U kunt ons 5 dagen per week telefonisch bereiken en mailtjes worden op werkdagen binnen 24 uur beantwoord. Versteeg Lichtstudio bestaat ruim 30 jaar en heeft een showroom aan de rand van het centrum in Haarlem. Wij kiezen voor een persoonlijke benadering van onze klanten. 

Onze (contact)gegevens:
Turfmarkt 18
2011 CB  Haarlem
Nederland
0031 23 5421416
webshop@versteeglichtstudio.nl
Uw mail wordt altijd binnen 24 uur beantwoord

di-vr             9.00 – 18.00 uur
za             10.00 – 17.00 uur

Kvk-nummer: 34053749
BTW-nummer: NL 8089.87.586.B.01

 

 14 dagen bedenktijd
U heeft 14 dagen bedenktijd om zonder opgave van redenen uw aankoop te ontbinden en vervolgens nog 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te zenden. Voor de retourzending kunt u gebruik maken van het 'modelformulier voor herroeping'.
Dit formulier mag u mailen naar: webshop@versteeglichtstudio.nl. 

De bedenktijd gaat in vanaf het moment dat u het artikel ontvangt. Tijdens de bedenktijd vragen wij u om zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. U mag het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. U mag het product dus niet ophangen of monteren. Het uitgangspunt hierbij is dat u het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals u dat in een winkel zou mogen doen. 

Instructies retourzending:

- terugzending in originele staat en verpakking inclusief geleverde toebehoren
- u meldt de retourzending aan ons voordat u het/de artikel(en) terugstuurt met bovenstaand modelformulier
- terugzending binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling 
- u betaalt zelf de retourkosten van terugzending en draagt zelf de verantwoordelijkheid voor eventuele transportschade

Adres retourzending:

Versteeg Lichtstudio
Turfmarkt 18
2011 CB  Haarlem
Nederland

Het aankoopbedrag wordt uiterlijk 14 dagen na melding van de herroeping en na retourontvangst van het artikel op uw rekening gestort. 

 

 Veilig betalen
Met iDeal kunt u veilig betalen via uw eigen bank in een vertrouwde on-line betaalomgeving. Mocht dit onverhoopt niet lukken, kunnen wij u een iDeal-link toemailen. Deze kunt u per e-mail bij ons aanvragen. Via deze link kunt u dan alsnog uw betaling voldoen. Een andere optie is om de factuur handmatig over te maken. Als u niet in bezit bent van een Nederlandse betaalrekening, kunt u hier o.a. gebruik van maken. Belgische klanten kunnen gebruik maken van Bancontact Mister Cash. U kunt ook bij ons betalen met Visa en Mastercard in de veilige betaalomgeving van Pay.nl, onze Payment Service Provider. 

Wij bieden u tevens de mogelijkheid om achteraf, onder rembours, oftewel aan de postbode te betalen. Dit is alleen in Nederland mogelijk en onder een bedrag van € 500,=. Hier rekenen wij 15,= euro extra voor. 

5% betalingskorting

De genoemde prijzen zijn incl. btw.  Voor het betalen met iDeal wordt een korting gegeven van 5% m.u.v. artikelen die reeds in de aanbieding zijn. 

 

 Vandaag besteld morgen in huis*
*Alle voorraadartikelen die u op werkdagen voor 16.00 uur bestelt, versturen wij dezelfde dag nog. In de meeste gevallen heeft u de bestelling de volgende dag in huis. Wij doen ons uiterste best om elke bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Omdat we afhankelijk zijn van externe partijen, kan uw bestelling in een enkel geval vertraagd zijn. Bij grotere afmetingen en/of hogere gewichtsklasses en/of breekbare artikelen, hebben wij een speciale vervoerder. Deze zal dan met u een afspraak maken om uw bestelling af te leveren. Hierdoor kan de levertijd van 24 uur vertraagd worden. Of een artikel wel of niet voorradig is, wordt vermeld bij elk artikel. 

Een bestelling doen bij Versteeg werkt eenvoudig. In 5 stappen doet u uw aankopen.

Stap 1: U heeft uw aankopen in het winkelmandje geplaatst en klikt op de knop afrekenen.
Stap 2: U vult uw adresgegevens in en gaat akkoord met onze algemene voorwaarden.
Stap 3: U kiest een verzendwijze, nl. verzenden of afhalen.
Stap 4: U kunt betalen via iDeal, met Visa en Mastercard, onder rembours of via een handmatige overboeking.
Stap 5: U controleert uw bestelling en rond middels de betaling uw bestelling af!

U ontvangt dan per mail een opdrachtbevestiging van uw bestelling. De factuur wordt uitsluitend per mail naar u toegestuurd. Zo hoeft u geen apart factuuradres in te vullen indien nodig. 

 

Klachten
Bij klachten vragen wij u contact met ons op te nemen. Uw klacht wordt dan gelijk in behandeling genomen en u krijgt een ontvangstbevestiging. Wij zorgen voor een snelle afhandeling. Mochten wij uw klacht niet gegrond vinden, kunt u de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. (www.sgc.nl) Bekijk onze algemene voorwaarden, artikel 15 - geschillen, voor de procedure.

 

Garantie & Service
Het is voor ons belangrijk dat u als klant van begin tot eind en ook daarna nog een goed gevoel over ons heeft. Daarom zullen wij er alles aan doen om u tevreden te stellen.
Wij hanteren de garantietermijn die de fabrikanten aanhouden voor hun artikelen. Dat is altijd minimaal een jaar. Ook als u een klacht heeft buiten de garantietermijn om, kijken wij naar de mogelijkheden om tot een oplossing te komen. Ook voor onderdelen en reparaties kunt u bij ons terecht. Mocht u vragen, opmerkingen en/of aanbevelingen hebben, horen wij dit graag. Wij staan altijd open voor uw feedback.

 

Laagste Prijsgarantie
Versteeglichtstudio.nl hanteert een Laagste Prijsgarantie. Op het moment dat u een artikel bij ons heeft gekocht en u ontdekt binnen 14 dagen dat hetzelfde artikel elders lager geprijsd is, ontvangt u het prijsverschil van ons terug. Indien een artikel dermate laag geprijsd is door bijvoorbeeld een fout van de desbetreffende aanbieder en wij het artikel niet kunnen leveren voor deze prijs, nemen wij het artikel retour volgens de 14 dagen bedenktijd waar u recht op heeft als consument. Zie het kopje '14 dagen bedenktijd'.

Wanneer u nog niets heeft gekocht en elders een lagere prijs ontdekt van een artikel dat u wilt aanschaffen, passen wij onze prijs graag voor u aan. Via ons contactformulier kunt u de link doorsturen van het desbetreffende artikel en wij sturen u dan gelijk een betaallink terug met het aangepaste bedrag.

Voorwaarden
Het artikel dat lager geprijsd is:

  • is volkomen identiek aan het artikel dat u bij ons heeft gekocht inclusief de originele verpakking + het garantiebewijs.
  • betreft een nieuw artikel dat in Nederland aangeboden wordt.
  • is geen showroommodel of beschadigd artikel.
  • wordt onder dezelfde secundaire voorwaarden (bezorging, garantie e.d.) aangeboden.
  • heeft een prijs die duidelijk controleerbaar is en wordt vermeld op een webshop of in een folder/advertentie ten tijde van de 14 dagen bedenktijd die u heeft.

Binnen de looptijd kunt u aanspraak maken op de Laagste Prijsgarantie, door uw aankoopnota van het artikel met prijsgarantie te overleggen. Tevens overlegt u een duidelijk document (screenshot/link/printafdruk) waaruit blijkt wanneer en waar het artikel is aangetroffen en met welke verkoopprijs.

Deze prijsgarantie geldt niet indien er sprake is van een afprijzing van het betreffende artikel in het kader van een uitverkoop of individuele onderhandeling.

Bij vermoeden van misbruik of frauduleus handelen is Versteeg Lichtstudio gerechtigd de aanspraak op de prijsgarantie af te wijzen.

In geval u op grond van deze prijsgarantie een prijsverschil hebt uitbetaald gekregen en u brengt het betreffende Laagste Prijsgarantie artikel retour, dan wordt het bedrag dat aan u uitbetaald is in mindering gebracht op uw originele aankoopnota.

 

FAQ
Wat zijn de verzendkosten?
Wij versturen al uw webshop bestellingen gratis binnen Nederland en België. Voor rembourszendingen rekenen wij € 15,= extra. Voor leveringen naar het buitenland kunt u de kosten bij ons opvragen.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Als u een voorraadartikel voor 16.00 uur heeft besteld op een werkdag, wordt uw bestelling nog dezelfde dag verstuurd. U ontvangt dan een track-en-trace-nummer van PostNL waarmee u de status van uw bestelling kunt volgen.
Als u een artikel heeft besteld dat niet bij ons voorradig is, kunt u uitgaan van de aangegeven levertijd. Mocht deze in een uitzonderlijk geval overschreden worden, informeren wij u tijdig.

Kan ik de artikelen in de showroom van Versteeg Lichtstudio bekijken en kopen?
In onze showroom hebben wij een selectie gemaakt van lampen, waaronder een aantal bestsellers, nieuwe producten en samen te stellen producten. We kunnen helaas niet alle lampen laten zien die op de webshop staan. Voorraadartikelen kunnen we altijd naar de showroom laten komen en aan u tonen.

Wat als mijn bestelling beschadigd aankomt?
Als uw bestelling beschadigd aankomt, vragen wij u gelijk contact met ons op te nemen. Per schademelding kijken we wat de beste oplossing is. 

Wat is de klachtenprocedure?
Bij klachten vragen wij u contact met ons op te nemen. Uw klacht wordt dan gelijk in behandeling genomen en u krijgt een ontvangstbevestiging. Wij zorgen voor een snelle afhandeling.

Mochten wij uw klacht niet gegrond vinden, kunt u de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. (www.sgc.nl) Bekijk onze algemene voorwaarden, artikel 15 - geschillen, voor de procedure.

Hoe kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Het snelste is om telefonisch contact met ons op te nemen op werkdagen en in het weekend kunt u het beste mailen. Wij zorgen dat uw bestelling gelijk omgezet wordt. 

Hoe veilig is de betaalomgeving van Versteeg Lichtstudio?
Wij stimuleren het gebruik van iDeal, omdat u in uw eigen vertrouwde bankomgeving kunt betalen. Dit is net zo veilig als het gebruik van thuisbankieren. 

Hoe gaat Versteeg Lichtstudio om met mijn persoonsgegevens?
Wij gebruiken uw persoonsgegevens alleen intern. Wij verstrekken uw persoonsgegevens nooit aan derden. 

Hoe kan ik me afmelden voor de weekspecial?
Als u de ontvangen weekspecial terug stuurt met in de ontwerpregel 'uitschrijven svp', ontvangt u voortaan geen weekspecial of andere acties meer.

Kan ik bestellingen retour sturen?
U heeft 14 dagen bedenktijd om zonder opgave van redenen uw aankoop te ontbinden en vervolgens nog 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te zenden. Voor de retourzending kunt u gebruik maken van het 'modelformulier voor herroeping'.

Dit formulier mag u mailen naar: webshop@versteeglichtstudio.nl. 

De bedenktijd gaat in vanaf het moment dat u het artikel ontvangt. Tijdens de bedenktijd vragen wij u om zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. U mag het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Het uitgangspunt hierbij is dat u het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals u dat in een winkel zou mogen doen. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, mag u het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons retourneren. De kosten hiervan zijn voor uw eigen rekening.

Adres retourzending:

Versteeg Lichtstudio
Turfmarkt 18
2011 CB  Haarlem

Het aankoopbedrag wordt uiterlijk 14 dagen na melding van de herroeping en na retourontvangst van het artikel op uw rekening gestort. 

Met welke vervoerder verzendt Versteeg Lichtstudio?
Wij versturen de meeste pakketten met PostNL. Als het pakket boven een bepaalde gewichtsklasse komt of te groot in omvang is voor PostNL, hebben wij een speciale vervoerder die met u een afspraak maakt om het pakket te bezorgen.

Hanteren jullie adviesprijzen?
Wij kopen onze lampen rechtstreeks bij de fabrikant in en houden ons aan de richtlijnen van de fabrikant. Dit zijn niet altijd de winkel adviesprijzen. In veel gevallen is de verkoopprijs on-line een stuk lager. In onze showroom houden we altijd de voordeligste pijs, de webshopprijs, aan.

Zijn de prijzen van Versteeg Lichtstudio inclusief BTW?
Onze prijzen worden vermeld inclusief BTW.

Wat is de gemiddelde levertijd van een artikel?
De gemiddelde levertijd, voor de artikelen die besteld moeten worden, is 2 weken. De aangegeven levertijd wordt altijd ruim aangehouden.

Wat als ik niet thuis ben wanneer mijn bestelling bezorgd wordt?
Als u niet thuis bent, probeert Post NL uw bestelling bij een buurtgenoot achter te laten. Als u dat niet prettig vindt, kunt u dat bij ons aangeven bij uw bestelling. Wij melden dit bij PostNL. PostNl kan het pakket ook afgeven bij een ophaalpunt bij u in de buurt. U krijgt in beide gevallen een briefje in de bus waar u de bestelling op kunt halen.

Wat houdt het Webshop Keurmerk in?
De Stichting Webshop Keurmerk beoogt consumenten te beschermen tegen ondeugdelijke webwinkels en/of thuiswinkels. Daarnaast is het keurmerk aangesloten bij de Stichting Geschillen Commissie met een eigen Geschillencommissie Webshop, geheel onafhankelijk van de Stichting Webshop Keurmerk.

Waarom zou ik bij Versteeg Lichtstudio een bestelling doen?
Wij hebben een betrouwbare naam opgebouwd in de 30 jaar dat we bestaan. We zijn een familiebedrijf en maken er een sport van om steeds weer verbeteringen aan te brengen in onze processen. We leveren onze lampen tegen scherpe prijzen en kiezen altijd voor een persoonlijke benadering. 

Wat zijn de betaalmogelijkheden van Versteeg Lichtstudio?
U kunt bij ons betalen via iDeal, Mister Cash/Bancontact, met Visa en Mastercard, onder rembours of vooraf op factuur. Wij stimuleren het gebruik van IDeal en om dat te belonen, ontvangt u een extra betalingskorting m.u.v. reeds bestaande aanbiedingen.

Repareert Versteeg Lichtstudio ook lampen?
Wij repareren ook lampen. U kunt uw lamp langsbrengen met een duidelijke omschrijving van het mankement van de lamp. Wij kijken de lamp voor u na en begroten de reparatie voordat wij tot reparatie overgaan.

Kan Versteeg Lichtstudio ook onderdelen leveren?
Wij kunnen onderdelen voor u bestellen. Om zeker te zijn dat wij het juiste onderdeel voor u bestellen, vragen wij u een foto te maken van het onderdeel en deze toe te mailen.

Kan ik alleen via het winkelmandje bestellen?
U mag uiteraard ook uw wensen kenbaar maken via de contactpagina, e-mail of telefonisch. Ook wanneer u grote hoeveelheden nodig heeft of een bepaalde lamp of versie niet kunt vinden op onze webshop. Wij mailen u dan een offerte toe.  

Wat is de garantietermijn van Versteeg Lichtstudio?
Wij hanteren de garantietermijn die de fabrikanten aanhouden voor hun artikelen. Dat is altijd minimaal een jaar. Ook als u een klacht heeft buiten de garantietermijn om, kijken wij naar de mogelijkheden om tot een oplossing te komen. 

 

 

Ontvang onze maandspecial mailing en een kortingscode voor € 25,= shoptegoed!
Iedere maand selecteren wij een leuk artikel dat u gratis ontvangt bij aankoop van uw bestelling vanaf een wisselend orderbedrag.
Blijf op de hoogte en schrijf u in voor de maandelijkse e-mailing.
Direct te verzilveren bij besteding vanaf € 250,= m.u.v. aanbiedingen of showmodellen.